29 Kasım 2015

ankara'da yuzyıl'daki eve çıkmışız; okul uzamış.

ara ara miller alıyorum
- neden miller
-hatırlamıyorum, bilmiyorum ki o zaman alkol oranı şu bu

malboro layt içiyorum para dediğin atm'de
ev arkadaşlarım hayırdır olm filan-şaşırıyor

şimdilerde de o çooook eski -kadim mi desek

evime alkol girmeyecek buzdolabımda alkol olmayacak kuralımı bozuyorum

hanımdan yana sıkıntı yok uyumasa o da eşlik eder -ne de güzel olur
evladımı düşünüyorum istemiyorum babasının içtiğini görmesini

artık öyle şeyler oluyor ki kelimeler kifayetsiz
hani diyorlar ya

sussam gönül razı değil bişler bişiler
space bar bozuk

sigara için balkona çıkmak zorundayım salonda içemiyorum
-eyani

oğlum her "lütfen verir misin" filan dediğinde
amına koyim böyle işin ulan biz bu çocuğu nereye yetiştiriyoruz
iyilik mi kötülük mü yapıyoruz

şunun şurasında kaçkişi çocuğuna çöp atma kurallara uybişey isterken lütfen denir diye anlatıyo

senyetiştir çomarlarovasına sal
iki tane aldım bitti üçmü alsaydım
gülbern erhenbioğlanla düet yapıo onu dinliyorum geçen sokakta duydu şerefsizim hoşuma gitti bidemazumçimen açtımyutubtan bio bio feryadı isaynımmmış

birambitti iki yetmedi

bisigara içiyim



Hiç yorum yok: